ID 908339 SHAKLEE - wechat / wassup / msgr 0125036509 @ call / sms 0123579058
 

Antara Lecithin dan Omega Guard apa bezanya?

Jika dua-dua ini bagus untuk bakar lemak, mana satu patut saya pilih?
Saya bagi anologi yang sangat mudah. Jika anda hendak ke Penang dari Kuala Lumpur, ada dua cara yang kita tahu, sama guna cara darat iaitu kereta atau udara, iaitu kapal terbang.
Jika naik kapal terbang memang jimat masa dan kita pun tak penat, namun kos dia memang besar. Berbanding naik kereta, mungkin kita perlukan masa lebih lama namun kos dia juga sedikit ringan.

Lecithin
: membantu elakkan kembung perut, mudah untuk
membuang, kilatkan rambut dan kuku, bakar lemak.

Omega
: Untuk elakkan masalah pelupa, bagus untuk jantung, tingkatkan HDL dalam
darah dan bagus untuk chest agar tak mudah diserang selsema.

Gabungan OMEGA + LECITHIN ini akan membantu menurunkan berat badan anda kepada
  berat yang ideal dalam masa yang cepat, tambah pula dengan pengambilan Alfalfa/Herblax.

Alfalfa
:
digelar raja segala tumbuhan. Khasiatnya yang  membantu  melawaskan pembuangan kerana dengan adanya fiber di dalamnya, ia diibaratkan  sebagai pembantu kepada lecithin dan omega, ia mampu membawa keluar lemak2 yang  tidak diingini serta menurunkan kolestrol dalam badan.


Tip Untuk Kekal Langsing ?

* Kawal  pengambilan kalori makanan anda
* Lebihkan sayur-sayuran, buah-buahan, kurangkan manis
* Minum air  kosong dengan banyak 2-3 L sehari (membantu anda mudah lawas, flush semua toksin dalam badan dan mengurangkan kepekatan darah 
* Berdisiplin dalam mengambil suplemen di atas

BERMINAT  mahu  mendapatkan Set Bakar Lemak ini?

ID 908339
FB : Khairun Niza 'yun
FANFAGE :Vitamin Terbaik Untuk Anda
Blog :http://vitaminterbaikuntukanda.weebly.com/
 
Wssup/mssgr /pm 0125036509
call/ sms 0123579058
SHAKLEE PILIHAN SAYA. Anda bagaimana?.





Leave a Reply.

    siapa saya?

    Saya adalah KHAIRUN NIZA BTE KHAIRUDDIN,
    merupakan isteri kepada HARMIZAN BIN OMAR dan
    ibu kepada NUR IZARA SAQINAH BTE HARMIZAN.

    Saya juga pengguna dan pengedar SHAKLEE berdaftar:-
    ID 908339 
     
    FB : Khairun Niza 'yun
    FANFAGE :Vitamin Terbaik Untuk Anda
    Wssup/mssgr /pm 0125036509
    call/ sms 0123579058
    SHAKLEE PILIHAN SAYA.     Anda bagaimana?.

    Categories

    All

      SILA MENGUNDI